Θέλω Από τον Δήμο μου

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 103 του Ν. 3852/2010 «Σύσταση Συγχώνευση νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου» συγκροτήθηκε με την υπ’ αριθ. 78/2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας η οποία τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. 233/2017 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, μια Ενιαία Σχολική Επιτροπή με την επωνυμία «Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ηγουμενίτσας».

Σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ηγουμενίτσας, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 268/2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας και την υπ’ αριθ. 15/2014 απόφαση της Σχολικής Επιτροπής, είναι ενδεκαμελές και έχει ως εξής:

Πρόεδρος: Τσώνης Γεώργιος (Διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Ηγουμενίτσας)  
Αντιπρόεδρος: Γκόγκος Ιωάννης (Διευθυντής του Γυμνασίου Μαργαριτίου)   
Μέλη

  • Ευστρατίου Μιχαήλ (Δημοτικός Σύμβουλος- Εκπρόσωπος μειοψηφίας)
  • Κιτσάτης Κων/νος (Πολίτης- Εκπρόσωπος πλειοψηφίας), ως υπεύθυνος οικονομικής διαχείρισης
  • Κόρπας Βασίλειος ( Εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΓΕ.Λ. Ηγουμενίτσας, 
  • Κωλέτσης Αλέξανδρος ( Εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Ηγουμενίτσας),
  • Μπέζας Αλέξανδρος (Πολίτης- Εκπρόσωπος μειοψηφίας)
  • Σιούτης Λάμπρος (Διευθυντής του Γυμνασίου Πλαταριάς), ως Γραμματέας
  • Τζώρτζης Απόστολος (Δημοτικός Σύμβουλος- Εκπρόσωπος πλειοψηφίας)
  • Τσουμάνης Κων/νος (Δημοτικός Σύμβουλος- Εκπρόσωπος πλειοψηφίας)
  • Εκπρόσωπος της μαθητικής κοινότητας του 2ου ΓΕ.Λ. Ηγουμενίτσας, ως μέλος

Αρμοδιότητες Σχολικής Επιτροπής

Έργο της Σχολικής Επιτροπής (παρ.4 του άρθρου 243 του Ν.3463/2006) είναι:

  1. Η διαχείριση των πιστώσεων, που της διατίθενται για την κάλυψη των δαπανών λειτουργίας των αντίστοιχων σχολείων (θέρμανσης, φωτισμού, ύδρευσης, τηλεφώνου, αποχέτευσης, αγοράς αναλώσιμων υλικών κ.λπ.).
  2. Η σύναψη συμβάσεων με τους καθαριστές/τριες με σύμβαση μίσθωσης έργου στις σχολικές μονάδες όπου δεν υπηρετεί μόνιμο προσωπικό. Η καταβολή των αμοιβών τους, (από επιχορήγηση από πιστώσεις του Κρατικού Προϋπολογισμού). Η διασφάλιση των ασφαλιστικών τους δικαιωμάτων με την εγγραφή τους στα μητρώα ασφαλισμένων, καταβολή στις αρμόδιες υπηρεσίες των νόμιμων ασφαλιστικών εισφορών, απογραφή στην Ενιαία Αρχής Πληρωμών & καταβολή των αμοιβών τους μέσω αυτής
  3. Η διαχείριση των πιστώσεων που της διατίθενται για την εκτέλεση μικρών έργων για την επισκευή και συντήρηση των αντίστοιχων σχολείων και του κάθε είδους εξοπλισμού τους.
  4. Η ανάθεση της λειτουργίας και εκμετάλλευσης των κυλικείων σχολείων κατόπιν διαγωνισμού και η διαχείριση των εσόδων από την εκμετάλλευση των σχολικών κυλικείων.
  5. Η λήψη κάθε άλλου μέτρου που κρίνεται αναγκαίο για τη στήριξη της διοικητικής λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
  6. Παραχώρηση σχολικών χώρων σε λειτουργία σε φορείς της τοπικής κοινωνίας, σε Αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους, σε συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων κλπ. για την πραγματοποίηση διαφόρων εκδηλώσεων. Η Σχολική Επιτροπή εισηγείται θετικά ή αρνητικά αναλόγως στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας η οποία έχει την αρμοδιότητα για την τελική έγκριση της παραχώρησης.

 

 

Στοιχεία Επικοινωνίας 
Δημαρχιακό Μέγαρο Ηγουμενίτσας 
Γραμματέας: Ανδρέας Κωστούλας
Ταχ. Διεύθυνση: Σουλίου 3, 46100 Ηγουμενίτσα  
Τηλέφωνο: 2665361254
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Copyright © 2018 Δήμος Ηγουμενίτσας, All rights reserved. Plantech