Θέλω Από τον Δήμο μου

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 103 του Ν. 3852/2010 «Σύσταση Συγχώνευση νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου» συγκροτήθηκε με την υπ’ αριθ. 78/2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας η οποία τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. 233/2017 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, μια Ενιαία Σχολική Επιτροπή με την επωνυμία «Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ηγουμενίτσας».

Σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου

Πρόεδρος Τσώνης Γεώργιος

Αντιπρόεδρος: Τσώτου Νικολάου Βασιλική

Μέλη

  • Τζώρτζης Απόστολος Δημοτικό Σύμβουλος, αναπληρώτρια Τζέλλου Χριστίνα Δημοτική Σύμβουλος
  • Ζεϊμπέκογλου Δέσποινα Δημοτική Σύμβουλος, αναπληρωτής Φουσέκης Γεράσιμος Δημοτικό Σύμβουλος
  • Τσουμάνης Κωνσταντίνος Δημοτικό Σύμβουλος, αναπληρωτής Κώστας Ελευθέριος Δημοτικό Σύμβουλος
  • Τσώτου Νικολάου Βασιλική Δημοτική Σύμβουλος, αναπληρωτής Δημάκος Δημήτριος Δημοτικό Σύμβουλος
  • Τσώνης Γεώργιος, αναπληρωτής Κιτσάτης Κωνσταντίνος
  • Μπιλάλη Παντούλα, αναπληρωτής Βέρμπης Γεώργιος
  • Βιρβίλης Κωνσταντίνος αναπληρώτρια Λώλη-Βαγγέλη Μαργαρίτα
  • Μιχαλόπουλος Νικόλαος αναπληρώτρια Σωτηρίου Χριστίνα
  • Ρέβης Κωνσταντίνος, αναπληρωτής Ντρίτσος Θωμάς
  • Φλίνδρης Δημοσθένης αναπληρώτρια Γόγολου Βασιλική
  • Τάσσιος Γεώργιος αναπληρώτρια Μπεσσίρη Ορνέλα
  • Μπουτάσης Ελευθέριος (Γυμνάσιο Νέας Σελεύκειας)
  • Γκόγκος Ιωάννης (Γυμνάσιο Μαργαριτίου)
  • Εκπρόσωπος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 1ου Γενικού Λυκείου Ηγουμενίτσας
  • Εκπρόσωπος μαθητικής κοινότητας 2ου Γενικού Λυκείου Ηγουμενίτσας

 

 

Αρμοδιότητες Σχολικής Επιτροπής

Έργο της Σχολικής Επιτροπής (παρ.4 του άρθρου 243 του Ν.3463/2006) είναι:

  1. Η διαχείριση των πιστώσεων, που της διατίθενται για την κάλυψη των δαπανών λειτουργίας των αντίστοιχων σχολείων (θέρμανσης, φωτισμού, ύδρευσης, τηλεφώνου, αποχέτευσης, αγοράς αναλώσιμων υλικών κ.λπ.).
  2. Η σύναψη συμβάσεων με τους καθαριστές/τριες με σύμβαση μίσθωσης έργου στις σχολικές μονάδες όπου δεν υπηρετεί μόνιμο προσωπικό. Η καταβολή των αμοιβών τους, (από επιχορήγηση από πιστώσεις του Κρατικού Προϋπολογισμού). Η διασφάλιση των ασφαλιστικών τους δικαιωμάτων με την εγγραφή τους στα μητρώα ασφαλισμένων, καταβολή στις αρμόδιες υπηρεσίες των νόμιμων ασφαλιστικών εισφορών, απογραφή στην Ενιαία Αρχής Πληρωμών & καταβολή των αμοιβών τους μέσω αυτής
  3. Η διαχείριση των πιστώσεων που της διατίθενται για την εκτέλεση μικρών έργων για την επισκευή και συντήρηση των αντίστοιχων σχολείων και του κάθε είδους εξοπλισμού τους.
  4. Η ανάθεση της λειτουργίας και εκμετάλλευσης των κυλικείων σχολείων κατόπιν διαγωνισμού και η διαχείριση των εσόδων από την εκμετάλλευση των σχολικών κυλικείων.
  5. Η λήψη κάθε άλλου μέτρου που κρίνεται αναγκαίο για τη στήριξη της διοικητικής λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
  6. Παραχώρηση σχολικών χώρων σε λειτουργία σε φορείς της τοπικής κοινωνίας, σε Αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους, σε συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων κλπ. για την πραγματοποίηση διαφόρων εκδηλώσεων. Η Σχολική Επιτροπή εισηγείται θετικά ή αρνητικά αναλόγως στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας η οποία έχει την αρμοδιότητα για την τελική έγκριση της παραχώρησης.

 

 

Στοιχεία Επικοινωνίας 
Δημαρχιακό Μέγαρο Ηγουμενίτσας 
Γραμματέας: Ανδρέας Κωστούλας
Ταχ. Διεύθυνση: Σουλίου 3, 46100 Ηγουμενίτσα  
Τηλέφωνο: 2665361254
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Copyright © 2018 Δήμος Ηγουμενίτσας, All rights reserved. Plantech