Θέλω από το Δήμο μου

Νέα - Ανακοινώσεις

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΜΗΤΡΩΟΥ ΕΡΓΟΛΗΠΤΩΝ

ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Ταχ. Δ/νση: Σουλίου 3

Ταχ. Κώδικας: 461 00

Αρμόδιος: Καριπίδου Όλγα

Τηλ.: 26653 61158  - 242

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

                       

 

                    

                         

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Για την κατάρτιση μητρώου εργοληπτών (εταιρειών – φυσικών προσώπων) για την πρόληψη και αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από πλημμύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές ή οποιοδήποτε άλλο έκτακτο φαινόμενο ή φυσική καταστροφή και την πραγματοποίηση έκτακτων εργασιών συντήρησης υποδομών αρμοδιότητας του Δήμου Ηγουμενίτσας  για το χρονικό διάστημα από 01/07/2024 έως 31/12/2025.

Ο Δήμος Ηγουμενίτσας, προβαίνει, δια μέσου του αρμόδιου Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας και στα πλαίσια του επιχειρησιακού σχεδιασμού Πολιτικής Προστασίας, σε δράσεις πρόληψης, ετοιμότητας, απόκρισης και αντιμετώπισης συνεπειών από φυσικές ή τεχνολογικές καταστροφές, σύμφωνα με τις διατάξεις (Ν.3013/2002, Π.Δ 145/2010, Ν.4662/2020).

Στον επιχειρησιακό σχεδιασμό Πολιτικής Προστασίας εντάσσεται και η κατάρτιση Μητρώου Εργοληπτών.

Για το λόγο αυτό ο Δήμος Ηγουμενίτσας, προκειμένου να προβεί στην κατάρτιση του μητρώου εργοληπτών (εταιρειών - φυσικών προσώπων), που διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό και προσωπικό και θα επεμβαίνουν για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών από πλημμύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές ή οποιοδήποτε άλλο έκτακτο φαινόμενο ή φυσική καταστροφή και την πραγματοποίηση έκτακτων εργασιών συντήρησης υποδομών αρμοδιότητάς του Δήμου Ηγουμενίτσας, με διάθεση μηχανημάτων, υλικών και προσωπικού, όταν αυτό απαιτηθεί,

 

ΚΑΛΕΙ

Τους ενδιαφερομένους να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής (διατίθεται έντυπο), οποιαδήποτε χρονική στιγμή έως 30-12-2024, στην οποία θα αναφέρονται τα πλήρη στοιχεία τους. Η αίτηση μπορεί να κατατεθεί στο Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας, Σουλίου 3, 3ος Όροφος, Δημαρχείο, αυτοπροσώπως ή με τους παρακάτω τρόπους, (ταχυδρομικά, με fax: 2665361158 ή στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.). Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 2665361158-61242. Μαζί με την αίτηση πρέπει να υποβάλουν:

  1. Βεβαίωση εγγραφής στο Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων (Μ.Ε.Ε.Π.) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων (εφόσον πρόκειται για εργοληπτικές επιχειρήσεις), βεβαίωση μητρώου εμπειροτεχνών, ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα ή υπεύθυνη δήλωση, ότι "διαθέτει τα απαραίτητα έγγραφα και θα τα προσκομίσει σε πρώτη ζήτηση από την υπηρεσία", ενώ για τις έκτακτες εργασίες συντήρησης υποδομών αρμοδιότητας του Δήμου Ηγουμενίτσας βεβαίωση εγγραφής στα Μητρώα Εργοληπτών ή Εμπειροτεχνών για έργα οδοποιίας.
  2. Υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8, παρ. 1 του ν. 1599/86 (διατίθεται έντυπο), με πλήρη στοιχεία (επωνυμία, έδρα, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας: σταθερό-κινητό, e-mail και fax), όπου θα βεβαιώνεται η ακρίβειά τους και στην οποία θα δηλώνουν ότι αποδέχονται τους όρους της παρούσας πρόσκλησης, για την κατάρτιση Μητρώου εργοληπτών (εταιριών – φυσικών προσώπων), για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από πλημμύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές ή οποιοδήποτε άλλο έκτακτο φαινόμενο ή φυσική καταστροφή και την πραγματοποίηση έκτακτων εργασιών συντήρησης υποδομών αρμοδιότητάς της, στην περιοχή ευθύνης του Δήμου Ηγουμενίτσας για το χρονικό διάστημα από 01/07/2024 έως 31/12/2025, όπως αυτοί περιγράφονται παρακάτω, καθώς και τις κατωτέρω τιμές ωριαίας αποζημίωσης και για τις εργασίες συντήρησης το προεκτιμούμενο κόστος αμοιβής της Τεχνικής Έκθεσης που θα συντάσσεται κάθε φορά που θα απαιτηθεί.
  3. Υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8, παρ. 1 του ν. 1599/86 (διατίθεται έντυπο), όπου θα δηλώνουν αναλυτικά τα οχήματα και μηχανήματα έργου που μπορούν να διαθέσουν για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών Πολιτικής Προστασίας (είδος, πλήθος, άδεια κυκλοφορίας, πινακίδες κυκλοφορίας, ακριβής θέση στάθμευσης τους) στο Δήμο Ηγουμενίτσας, καθώς και ότι μπορούν να διαθέτουν χειριστές των οχημάτων και μηχανημάτων έργου όποτε ζητηθεί.
  4. Τα νομιμοποιητικά έγγραφα των οχημάτων και μηχανημάτων έργου που κατέχουν, καθώς και των χειριστών αυτών (άδειες κυκλοφορίας, ασφαλιστήρια συμβόλαια –και ως εργαλεία-, πιστοποιητικά ΚΤΕΟ - όπου αυτά απαιτούνται-, άδεια χειριστού μηχανήματος έργου, τέλη κυκλοφορίας ή υπεύθυνη δήλωση ότι διαθέτουν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά κλπ και θα τα καταθέσουν σε πρώτη ζήτηση).

 

ΟΡΟΙ

α) Οφείλουν να έχουν την δυνατότητα άμεσης επέμβασης (εντός 1 ώρας) από τη στιγμή ειδοποίησης, είτε εγγράφως, είτε τηλεφωνικά καθ' όλη τη διάρκεια του 24ωρου και για όλο το χρονικό διάστημα από 01/07/2024 έως 31/12/2025, σε οποιαδήποτε περιοχή ευθύνης του Δήμου Ηγουμενίτσας και στα χωρικά όρια που έχουν προσδιοριστεί στην αίτηση του ενδιαφερόμενου, που θα τους ζητηθεί από τους υπεύθυνους Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ηγουμενίτσας  ή από κάθε άλλο εξουσιοδοτημένο όργανο ή υπηρεσία. Τα παραπάνω οχήματα και μηχανήματα έργου θα χρησιμοποιούνται ανάλογα με την έκταση της φυσικής καταστροφής και πάντα σύμφωνα με τις υποδείξεις των υπεύθυνων Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ηγουμενίτσας ή κάθε άλλου εξουσιοδοτημένου οργάνου ή υπηρεσίας.

Για τις έκτακτες εργασίες συντήρησης να είναι σε θέση να ανταποκριθούν σε χρονικό διάστημα δύο ημερών από την γνωστοποίηση σε αυτούς της τεχνικής έκθεσης της υπηρεσίας με την περιγραφή των απαιτούμενων εργασιών.

β) Ο αριθμός των οχημάτων, μηχανημάτων έργου και προσωπικού που χρειάζεται σε κάθε καταστροφή ποικίλει ανάλογα με το μέγεθος και την διάρκειά της ή τις απαιτήσεις των εργασιών συντήρησης. Για το λόγο αυτό ο αριθμός και το είδος των οχημάτων, μηχανημάτων έργου όσο και του προσωπικού θα αυξομειώνεται ανάλογα με την περίπτωση. Η διάθεση των απαραίτητων οχημάτων, μηχανημάτων έργου και προσωπικού-χειριστών, αποτελεί υποχρέωση των εταιρειών. Ο ανάδοχος εργολήπτης είναι υπεύθυνος ώστε οχήματα- μηχανήματα έργων και προσωπικό-χειριστές να φέρουν τις απαραίτητες και νόμιμες άδειες.

γ) Τα οχήματα, μηχανήματα έργων και προσωπικό που χρειάζονται για την αντιμετώπιση των συνεπειών από πλημμύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές ή οποιοδήποτε άλλο έκτακτο φαινόμενο ή φυσική καταστροφή, θα αποζημιώνονται με τις τιμές που ορίζονται παρακάτω, για το χρονικό διάστημα από 01/07/2024 έως 31/12/2025 και οι οποίες έχουν ως εξής (χωρίς Φ.Π.Α.):

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΟΥ

α/α

Περιγραφή

μονάδα

Ίπποι

Τιμή

1

Διαμορφωτήρας γαιών (γκρέιντερ)

€/ώρα

έως 100

65,00  

2

Διαμορφωτήρας γαιών (γκρέιντερ)

€/ώρα

100-200

65,00

3

Διαμορφωτήρας γαιών (γκρέιντερ)

€/ώρα

άνω 200

70,00

4

Προωθητήρας (μπουλντόζα)

€/ώρα

έως 100

70,00

5

Προωθητήρας (μπουλντόζα)

€/ώρα

100-200

80,00

6

Προωθητήρας (μπουλντόζα)

€/ώρα

άνω 200

100,00

7

Φορτωτής

€/ώρα

έως 100

60,00  

8

Φορτωτής

€/ώρα

100-200

70,00  

9

Φορτωτής

€/ώρα

άνω 200

80,00  

10

Φορτωτής ερπυστριοφόρος

€/ώρα

100-150

60,00  

11

Φορτωτάκι (BOBCAT)

€/ώρα

55

45,00  

12

Εκσκαφέας

€/ώρα

70-125

50,00

13

Εκσκαφέας

€/ώρα

126-200

55,00  

14

Εκσκαφέας ερπυστριοφόρος

€/ώρα

100-200

80,00  

15

Εκσκαφέας - Φορτωτής

€/ώρα

έως 100

40,00     

16

Εκσκαφέας JCB

€/ώρα

 

50,00

17

Γερανός έως και 20Τ

€/ώρα

 

55,00  

18

Γερανός άνω των 20Τ

€/ώρα

 

65,00

19

Φορτηγό ανατρεπόμενο  έως 10Τ Ω.Φ.

€/ώρα

 

40,00

20

Φορτηγό ανατρεπόμενο  έως 20Τ Ω.Φ.

€/ώρα

 

50,00  

21

Υδροφόρο όχημα έως 10Τ Ω.Φ.

€/ώρα

 

35,00  

22

Υδροφόρο όχημα έως 20Τ Ω.Φ.

 €/ώρα

 

50,00

23

Καλαθοφόρο όχημα

€/ώρα

 

60,00

24

Μηχάνημα – όχημα αποχιονισμού με  λεπίδα και αλατιέρα

€/ώρα

έως 100

60,00

25

Μηχάνημα – όχημα αποχιονισμού με  λεπίδα και αλατιέρα

€/ώρα

100-200

85,00  

26

Μηχάνημα – όχημα αποχιονισμού με  λεπίδα και αλατιέρα

€/ώρα

200-300

90,00

27

Άλλο εκχιονιστικό όχημα

(τρακτέρ με μαχαίρι)

 

€/ώρα

 

45,00  

28

Άλλο εκχιονιστικό όχημα

(φορτωτής με λεπίδα)

 

€/ώρα

 

65,00  

29

Αυτοκίνητο με λεπίδα & αλατιέρα

€/ώρα

 

60,00  

30

Αλατοδιανομέας – Εκχιονιστικό

€/ώρα

 

55,00  

31

Γεωργικός ελκυστήρας (τρακτέρ)

€/ώρα

 

40,00

32

Αντλητικό συγκρότημα πετρελαίου

€/ώρα

 

10,00

33

Λεωφορείο 50 θέσεων

€/ώρα

 

50,00

34

Εργάτης ανειδίκευτος

€/ώρα

 

15,00

35

Αναμονή (Σταλία)

€/ώρα

 

5,00

 

Στην ωριαία δαπάνη απασχόλησης μηχανήματος περιλαμβάνεται η πλήρης αποζημίωση για την εργασία (απασχόληση του μηχανήματος, του χειριστού του και του βοηθού χειριστού του, όπου αυτό προβλέπεται) για εκτέλεση εργασιών για την αντιμετώπιση επαπειλούμενων συνεπειών από πλημμύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές ή οποιοδήποτε άλλο έκτακτο φαινόμενο ή φυσική καταστροφή (πχ άρσεις καταπτώσεων, καθαρισμός υπερχειλισμένων ρεμάτων, αποχιονισμοί δρόμων, εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, κατολισθήσεις κ.λπ.), οι οποίες θα συγκεκριμενοποιούνται κατά περίπτωση από την Τεχνική Υπηρεσία, ανάλογα με τις υφιστάμενες ανάγκες, του Αναδόχου υποχρεουμένου να μεριμνά για την αντικατάσταση του χειριστή σε τακτούς χρόνους, σύμφωνα με τις ισχύουσες σχετικές διατάξεις, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η αδιάκοπη απασχόληση του μηχανήματος, εξαιρουμένων μόνο των ολιγόλεπτων διακοπών, για τον εφοδιασμό με καύσιμα, την αλλαγή ή την συμπλήρωση λιπαντικών.

Ως χρόνος απασχόλησης του μηχανήματος και του χειριστή του, για εκτέλεση εργασιών, ορίζεται αυτός που αρχίζει με την εντολή της Τεχνικής Υπηρεσίας (ύστερα από τις σχετικές προγνώσεις- ΕΜΥ, ενημερώσεις της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αναφορές αρμόδιων υπηρεσιών από τα σημεία συμβάντων) και απόφαση Δημάρχου και περατώνεται αυτός ο χρόνος μετά από την άρση της εντολής της Τεχνικής Υπηρεσίας.

Στις παραπάνω αναφερόμενες ωριαίες τιμές μονάδος περιλαμβάνονται, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, τα παρακάτω :

  • η αμοιβή τυχόν αναμονής κατά το χρόνο απασχόλησης από τη στιγμή της εντολής, για εκτέλεση εργασιών, της υπηρεσίας μέχρι τη λήξη αυτής.
  • Οι δαπάνες πρόληψης και αποκατάστασης κάθε είδους ζημιάς και αποζημίωσης κάθε είδους βλάβης ή μη συνήθους φθοράς που θα προκληθούν κατά την εκτέλεση της σύμβασης εργασιών για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από πλημμύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές ή οποιοδήποτε άλλο έκτακτο φαινόμενο ή φυσική καταστροφή και θα οφείλονται σε αμέλεια, απρονοησία, μη τήρηση των συμβατικών όρων, των υποδείξεων της Υπηρεσίας, των νομικών διατάξεων και γενικότερα σε υπαιτιότητα του Αναδόχου.

Οι παραπάνω τιμές μονάδας αναφέρονται σε μονάδες πλήρως περαιωμένων εργασιών, οι οποίες θα εκτελεστούν στην περιοχή των εργασιών.

δ) Για τις εργασίες συντήρησης οφείλουν να διαθέτουν το απαιτούμενο προσωπικό και να πραγματοποιηθούν σύμφωνα με την Τεχνική Έκθεση που θα συντάσσεται από την Τεχνική υπηρεσία του Δήμου Ηγουμενίτσας όπου και θα περιγράφονται αναλυτικά και θα προσδιορίζεται το τελικό κόστος αυτών περαιωμένο, το οποίο και αποδέχονται.

Οι εταιρείες και τα φυσικά πρόσωπα που θα ενεργοποιούνται για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από πλημμύρες, χιονοπτώσεις, πυρκαγιές ή οποιοδήποτε άλλο έκτακτο φαινόμενο ή φυσική καταστροφή και την πραγματοποίηση έκτακτων εργασιών συντήρησης υποδομών αρμοδιότητάς της, θα επιλέγονται κάθε φορά αφού συνεκτιμηθεί το μέγεθος και η διάρκεια της φυσικής καταστροφής (σχετικές

προγνώσεις ΕΜΥ, ενημερώσεις της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αναφορές των αρμόδιων υπηρεσιών και επιβλεπόντων υπαλλήλων από τα σημεία συμβάντων, κ.λπ.), τα σημεία όπου απαιτείται επέμβαση ή έκτακτες εργασίες συντήρησης, η διαθεσιμότητα των εταιρειών σε απαιτούμενα οχήματα, μηχανήματα έργου και προσωπικού (βάσει των ανωτέρω δηλώσεών τους) καθώς και οποιουδήποτε άλλου παράγοντα θεωρηθεί κρίσιμος για την έγκαιρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση της φυσικής καταστροφής ή των έκτακτων εργασιών συντήρησης υποδομών αρμοδιότητας του Δήμου Ηγουμενίτσας Εμπειρία και αξιοπιστία η οποία να αποδεικνύεται, σχετικά με το αντικείμενο (αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών) και η οποία να μπορεί να πιστοποιείται από Δημόσιο Φορέα (ΟΤΑ, Υπουργεία, Οργανισμούς κ.λ.π.) θα αποτελέσει θετικό στοιχείο για την αξιολόγηση συνεργασίας με τον Δήμο Ηγουμενίτσας.

ε) Ο ανάδοχος εργολήπτης είναι υπεύθυνος να εφαρμόζει άμεσα τα μέτρα ασφαλείας και υγιεινής που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις (Ν. 1568/85, Π.Δ. 17/96, Π.Δ. 19/96, Π.Δ. 294/88, Π.Δ. 305/96, Ν. 1396/83, Π.Δ. 447/75, Π.Δ. 778/80, Π.Δ. 1073/81, Ν. 1430/84, Π.Δ. 395/94, Π.Δ. 396/94, Π.Δ. 397/94, Π.Δ. 399/94, Π.Δ. 105/95, Π.Δ. 77/93, Π.Δ. 212/06, Π.Δ. 149/06) καθώς και για την ασφάλιση κατά παντός κινδύνου υλικού και έμψυχου προσωπικού που θα χρησιμοποιηθεί.

Ο ανάδοχος εργολήπτης είναι κατ’ αποκλειστικότητα υπεύθυνος για οποιοδήποτε ατύχημα οχημάτων, μηχανημάτων έργου και προσωπικού.

στ) Μη εκπλήρωση των ανωτέρω όρων θα αποτελεί λόγο λύσης της συνεργασίας και την εξαίρεση του αναδόχου από το Μητρώο Εργοληπτών.

Η χρήση ιδιωτικών συνεργείων για την αντιμετώπιση και πρόληψη φυσικών και λοιπών καταστροφών προβλέπεται και από τις σχετικές εγκύκλιους της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, με αριθ. Πρωτ. 8797/06-12-2019, Α2033/18-10-2022, Α2445/18-11-2022 και Α2614/02-12-2022.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν διευκρινιστικές ερωτήσεις για την παρούσα, μέχρι τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία λήξης υποβολής του φακέλου στο Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας, στο τηλ. 2665361158-242.

Η επιτροπή ελέγχου δικαιολογητικών για την κατάρτιση μητρώου εργοληπτών  του Δήμου θα παραλαμβάνει τους φακέλους των ενδιαφερομένων εργοληπτών (εταιρείες - φυσικά πρόσωπα) από το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας.

Το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας σε συνεργασία με την Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου μετά τη λήξη των εργασιών ελέγχου των δικαιολογητικών παραδίδει τον τελικό/επικαιροποιημένο Πίνακα Μητρώου Εργοληπτών του Δήμου Ηγουμενίτσας στην Οικονομική Επιτροπή του Δήμου για έγκριση".

Η υποβολή αίτησης συμμετοχής ουδεμία δέσμευση δημιουργεί στην υπηρεσία και η έλλειψη οποιουδήποτε από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά συνιστά ουσιώδη λόγο αποκλεισμού κατά τον έλεγχο των δικαιολογητικών.

                                             

                                                                  Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Πολεοδομίας          

                                                                             και Πολιτικής Προστασίας

                                                                                ΝΤΑΣΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

  1. Ημερήσια Τοπική Εφημερίδα

 

  1. ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ
  • Γραφείο Δημάρχου
  • Α/δήμαρχο Πολιτικής Προστασίας
  • Γενικό Γραμματέα
  • Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών
  • Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών
  • Πρόεδροι και Πρόεδροι Συμβουλίων Δημοτικών Κοινοτήτων
  • Ιστοσελίδα του Δήμου

Tags: Πολιτική Προστασία

  • Created on .
Copyright © 2018 Δήμος Ηγουμενίτσας, All rights reserved. Plantech