Residents

PRIMARY SCHOOL EDUCATION COMMITTEE

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 103 του Ν. 3852/2010 «Σύσταση Συγχώνευση νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου» συγκροτήθηκε με την υπ’ αριθ. 77/2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας, όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθ. 232/2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας, μια Ενιαία Σχολική Επιτροπή με την επωνυμία «Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ηγουμενίτσας».

Σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ηγουμενίτσας, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 240/2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηγουμενίτσας και την υπ’ αριθ. 67/2014 απόφαση της Σχολικής Επιτροπής, είναι ενδεκαμελές και έχει ως εξής:

Πρόεδρος: Τζέλλου Χριστίνα (εκπρόσωπος πλειοψηφίας) 
Αντιπρόεδρος: Μονάχος Κωνσταντίνος (Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου Παραποτάμου)
Μέλη

  • Κώστας Ελευθέριος (Δημοτικός Σύμβουλος-εκπρόσωπος πλειοψηφίας), ως Οικονομικός συνδιαχειριστής
  • Βέρμπης Κωνσταντίνος (Διευθυντής 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας) 
  • Γκίκας Μιχαήλ (Δημοτικός Σύμβουλος-εκπρόσωπος πλειοψηφίας) 
  • Ντάνης Γεώργιος (Δημοτικός Σύμβουλος- εκπρόσωπος μειοψηφίας) 
  • Χριστοφίδης Δημήτριος (εκπρόσωπος μειοψηφίας), ως υπεύθυνος οικονομικής διαχείρισης  
  • Γκάγκαλης Κωνσταντίνος (Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου Μαργαριτίου)
  • Σωτηρίου Χριστίνα ( Εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας) 
  • Μπέλλου Μαρία ( Εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας)
  • Μιχαλόπουλος Νικόλαος( Εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας)

Αρμοδιότητες Σχολικής Επιτροπής

Έργο της σχολικής επιτροπής (παρ.4 του άρθρου 243 του Ν.3463/2006) είναι:

  1. Η διαχείριση των πιστώσεων που της διατίθενται για την κάλυψη των δαπανών λειτουργίας των αντίστοιχων σχολείων (θέρμανσης, φωτισμού, ύδρευσης, τηλεφώνου, αποχέτευσης, αγοράς αναλώσιμων υλικών κ.λπ.).
  2. Η σύναψη συμβάσεων με τους καθαριστές/τριες με σύμβαση μίσθωσης έργου στις σχολικές μονάδες όπου δεν υπηρετεί μόνιμο προσωπικό. Η καταβολή των αμοιβών τους, (από επιχορήγηση από πιστώσεις του Κρατικού Προϋπολογισμού). Η διασφάλιση των ασφαλιστικών τους δικαιωμάτων με την εγγραφή τους στα μητρώα ασφαλισμένων, καταβολή στις αρμόδιες υπηρεσίες των νόμιμων ασφαλιστικών εισφορών, απογραφή στην Ενιαία Αρχής Πληρωμών & καταβολή των αμοιβών τους μέσω αυτής
  3. Η διαχείριση των πιστώσεων που της διατίθενται για την εκτέλεση μικρών έργων για την επισκευή και συντήρηση των αντίστοιχων σχολείων και του κάθε είδους εξοπλισμού τους.
  4. Η ανάθεση της λειτουργίας και εκμετάλλευσης των κυλικείων σχολείων κατόπιν διαγωνισμού και η διαχείριση των εσόδων από την εκμετάλλευση των σχολικών κυλικείων.
  5. Η λήψη κάθε άλλου μέτρου που κρίνεται αναγκαίο για τη στήριξη της διοικητικής λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
  6. Παραχώρηση σχολικών χώρων σε λειτουργία σε φορείς της τοπικής κοινωνίας, σε Αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους, σε συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων κλπ. για την πραγματοποίηση διαφόρων εκδηλώσεων. Η Σχολική Επιτροπή εισηγείται θετικά ή αρνητικά αναλόγως στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας η οποία έχει την αρμοδιότητα για την τελική έγκριση της παραχώρησης.

 

 

Στοιχεία Επικοινωνίας 
Δημαρχιακό Μέγαρο Ηγουμενίτσας 
Γραμματέας: Ανδρέας Κωστούλας
Ταχ. Διεύθυνση: Σουλίου 3, 46100 Ηγουμενίτσα  
Τηλέφωνο: 2665361254
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Copyright © 2018 Δήμος Ηγουμενίτσας, All rights reserved. Plantech